Öğretmenlerimizle Bilgi ve Etkinlik Paylaşımlarımız

Öğretmenlerimizle Bilgi ve Etkinlik Paylaşımlarımız

--Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi Cilt: 4, 2018, Sayı: 2, (39-50) yayımlanmış olan Haluk ÜNSAL, 'a ait olan "Ters Yüz Öğrenme ve Bazı Uygulama Modelleri" adlı eğitim makalesi okunarak öğretmenler tarafından müzakere edildi.Makale için TIKLAYINIZ( /meb_iys_dosyalar/59/02/766566/dosyalar/2021_11/15135536_Ters-Y_z-_renme-ve-Baz_-Uygulama-Modelleri-437492-515740-1.pdf)

--Teknolojinin gelişimi her alanda olduğu gibi eğitim alanını da etkilemektedir. Son yıllarda öğrenme alanındaki dikkat çeken yaklaşımlardan biride ters yüz öğrenmedir. Ters yüz öğrenme (TYÖ), kısaca grup öğrenmesinden ziyade bireysel öğrenmeyi merkeze alan bir pedagojik yaklaşım olarak tanımlanabilir. Ters yüz öğrenme, öğretmenin hazırladığı videolarla sunularak, öğretmen, öğrenci arasında yüz yüze geçirilecek zamanın daha anlamlı ve zengin öğrenme oluşturmasını sağlamaktadır. Bu öğrenmede her öğretmen ve öğrenci için geçerli olan tek bir stratejide yoktur. Bu nedenle ters yüz öğrenme, stillere, koşullara ve yöntemlere göre adapte edilebilir. Her öğretmen ters yüz öğrenme şekillerini öğrencileri için bireyselleştirebilir. Bununla beraber öğretmene de güçlü yanlarını gösterme fırsatı sunar. Bu çalışmada ters yüz öğrenmenin tanımı, temel unsurları, içerik kategorileri, Bloom taksonomisiyle uyumu ve bazı uygulama modelleri açıklanarak tartışılmıştır.

--Çerkezköy RAM Psk. Dan. Eda ZENGİNAL tarafından Zoom üzerinden tüm öğretmenlerimize ve idarecilerimize öğrencilerimize aktarılmak ve mental sağlığımızın korunması adına ''DEPREM SONRASI PSİKO-SOSYAL DESTEK'' eğitimi verilmiştir.

10.02.2023 70

07-03-202307-03-202307-03-202307-03-202328-02-202328-02-202328-02-202328-02-202328-02-202328-02-2023